28 Feb

Hej, och förlåt för att jag inte skrev igår men jag han verkligen inte..

Nu är det iaf lov och jag är jätte happyy!. Igår så hade vi en jätte härlig dag och slutade halv 1. Vi fick städa ur skåpen också pga att det bara är förstörelser där och då ska dom tydligen göra ett grupp rum där.  Jag och Elvira fick blommor av våran lärare också. tuulpaaaaner!^^
Efter skolan så for jag och red med Johanna:), allt gick bara bra=) här är hennes blogg btw. www.jiohanna.blogg.se
(någon som vet hur man skriver en länk så att det står typ klicka här ? ) har försökt med det nu några gåner men jag lyckas aldrig..
När jag sedan kom hem och hade duschat ringde Johanna så vi bestämde att jag skulle komma till henne. Så jag tänkte skriva inlägg när jag kom hem. Men då sov jag över däär. Igår kväll så åt vi lite fruktsallad och smoothies som vanligt typ. Men det är gott! Vi såg lite på tv och och massa mer. Mysig kväll.

Nu måste jag skynda mig och äta lite lunch. Ikväll ( från kl. två-tre ) så måste jag vara på Hippo.. Roligt (not) Det är tävling där och även fast att jag inte ska vara med så måste vi hjälpa till att städa.. Inte kul alls, hela kvällen kommer nog gå åt.. Men tur att det är lov. :)  Vi får väl se när jag kommer hem. Men nu måste jag skynda mig att äta. Vi höööres.

Pusss.

sv: vi tar det på msn...

Ida

Haha, ofta du inte kan linka namn? :]

ida

haha men det är svårt att förklara, lätt att visa :D




Kom ihåg mig?