22 Feb.

Usch vilken tråkig dag jag har haft idag.
Jag vaknade vid nio, (som vanligt ) Sedan har jag i stort sätt bara legat i sängen med datorn och spelat Tetris. For en snabbis på stan också och hämtade lite kläder hos Mickis. Ja så tråkigt hade jag att jag for fram å tbx till stan för att hämta en tunika och ett par tights som jag nästan höll på glömma att Mickis hade från nyår. Men aja nu har jag gjort bort det iaf. Men nu sitter jag här igen, framför datorn och spelar igen.. Okej, jag har pluggat typ fem minuter och läst några sidor i en bok. men thats it!. Nu väntar jag på mat. Typ en timma kvar men ändå..
Ikväll blir det hoppträning.. klockan åtta, inte den roligaste tiden. Det blir rätt sent innan man kommer hem och Beck vill jag ju se också. Men det blir rätt omöjligt med tanke på att träningen slutar nio.
Nu tror jag att jag ska försöka ladda in lite musik i mobilen.. Hare bäst!;*

Pusss.

sv:

hahah men neheee, det menar du inte? :D

sv:

hahah men neheee, det menar du inte? :D




Kom ihåg mig?