19 Feb.

Hade ingen ork till att lägga in bilder och skriva igår. Dom som var här for hem vid nio och då skulle jag plugga det sista till engelska provet som var idag och som gick helt okej:)
Iaf så blev det stess till stallet. Mio fick snabbmotion för halv sex hämtade pappa mig. Då for jag hem och gjorde mig i ordning och klockan sex kom farmor och farfar. Sedan kom dom andra med jämna mellanrum!
Jag fick massa roliga saker. Kläderna som jag köpte med mamma för ett tag sedan och det jag köpte med farmor i måndags. Sedan fick jag presentkort, parfym, pengar, doft ljus,mobil, ridkläder osv. Så jag är happy! Dessutom så fick jag en "jätte" fin bild på mig från turkiet - 07  som dom hade sparat.. Kan ju lova att alla fick sig ett gott skratt. Jag tänker verkligen inte lägga ut någon bild på den, heh Men ajaa här är iaf bild på parfymen och mobilen:)
 

Beckham och en W595 som typ alla har?
Och så här såg det ut i stallet när jag kom:)                               




Det blev gymmet på idrotten idag också. Det blev dock inte lika seriöst som sist men nu lär träningsvärken hålla längre. Engelska provet gick som sagt var rätt bra och i morron är det NO prov som säkert inte alls kommer gå bra.. aja dagen har annars rullat på som vanligt.
Nu är jag jätte trött och vill sova(a) Hade bra;*

Pusss.

tills ja åker till danmark :D




Kom ihåg mig?