17 Feb

Gym och spinning på idrotten. Det tog kan jag säga. Jag har säämst kondis och är svagast eller hur man säger. så man kan säga att jag inte orkade mycket.
På tal om skolan så vill jag ha lov nu.  Allt plugg och skit. Näe huvva.  Har ju suttit nu lite varje dag. känns bättre än att lägga allt sista dagen. Själv tycker jag att det är smart medans en viss person!? Tycker att jag är dum i huvet som satt i helgen. Men ursäkta för att jag har en sjukt trög skalle och svårt för att lära mig.  Fast jag kommer väl ändå få G som vanligt...

Aja nog om det jobbiga. I morron fyller jag ju år! :) önskelistan är inte lång!
pengar
kläder
smink och andra små saker.

släkten och lite fler kommer på kvällen så det kommer inte bli lite stressigt eftersom att jag ska till Mio också. Tur att jag har en mamma som är hjälpsam. Näe nu ska jag gå vi höööres.

Pusss.

Elin dö din äckliga hora !

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ELIN :D :D :D : D: D :D :D :D :D




Kom ihåg mig?