13 Feb

Fredag den 13onde...
ingen otur än. Har iof inte hänt förut så jag kanske har tur, men jag ska inte hoppas allt för mycket.
Blev riktigt segt med att kliva upp i morse. snälla! nån som har tips på hur man gör för att vara piggare på morgonen?
Det är såå skönt att ligga kvar i sängen en stund. Men det är ju bara för att jag alltid ska vara så himla trött!. 
 
Skolan började med SO då några redovisade om sina länder ( jag och Elvira är fortfaranade inte ens klara..) Sedan blev det NO som är det jobbigaste just nu. Det är verkligen sjuukt svårt, nog för att det skulle bli lättare om jag lyckades hänga med lite mera. Men svårt är det ändå, och vi har prov på Elektricitet och magnetism nästa vecka. plus att vi har engelska prov också..  Sedan efter NOn hade vi ett musik prov som jag tror och hoppas att det gick rätt bra på. men jag vågar inte tro för mycket! Men det var ändå inte så svåra saker.  Efter musiken var det bara lunch och lästid kvar. Fast jag och Elvira försökte skriva klart om Kina som vi ska redovisa om, men det finns ju så himla mycket man kan skriva om. Men som är sååå tråkigt fakta.

Rätt skönt väder idag när solen lyste på. Men när den försvann var kylan tillbaka. Jag är så grymt less på vintern nu. Vattnet har fryst i stallet så vi måste bära vatten hinkar varje dag också.. Sommar nu, tack! 

Ikväll kommer kanske Linn hit! :) saknar henne till tusen! Det var nog säkert fyra månader sen sist eller något. Om det inte blir så ska jag kanske plugga lite till proven nästa vecka, se någon bra film och prata med mamma.
Tycker synd om mina föräldrar ibland. för jag är verkligen en "pmsbitch" ibland och kan gå från den jätte glada till något helt annaT på en sekund. En gång frågade jag dom om jag kunde testa mig för damp eller nått men det klart jag inte har det. Men jag är less på att jag ska vara så. Men det går ju inte att göra något åt, eller? Näe nog om detta. Ska plugga lite medans jag väntar på svar av Linn!
Ha en bra kväll.

Pusss.



Kom ihåg mig?