13 Feb

Hej igen!,
Linn kom ikväll! Hon har nyss åkt, hennes pappa kunde visst inte hämta senare. Men det var roligt så länge det varade:), Innan Linn kom så plockade jag bort lite på rummet!, Fattar inte hur jag alltid lyckas lämna allt framme?  Vi åt iaf massa godis och såg Win a date whit Tad Hamilton! Och Josh Duhamel som spelar "Tad" är inte lite snygg!
Här är en bild på snyggingen!
 

Jag glömde att berätta att jag lyckades lägga mig innan tio igår. Boken la jag dock bort halv 11. Så kanske inte helt godkännt. Men ändå rätt bra att jag lyckades lägga mig innan!:)
Tänkte ta och inte lägga mig så sent ikväll. Ska städa rummet och plugga i morron innan jag ska dra in Mio till hippo efter lunch. Så jag kliver nog upp vid 9. Det är jätte skönt att kunna kliva upp tidigt, heela dagen kvar och man hinner med såå mycket mer! Jaja nu ska jag gå ner och göra varmchoklad.

Pusss.
ida

HAHAHHA, keft bara :]




Kom ihåg mig?