10 Feb.

Sängen är mitt allt just nu!

Kom ganska nyss hem från mitt livs största misstag?...
Jag och johanna gick ca två och en halv timma. ca två mil! har så ont i kroppen att jag.. vet inte vad!
Vi gick iaf på ett ungefär.. från Johanna(ängesvägen) > stan > gammlia > berghem > bräntis > ersboda > haga > Johanna. Och inte raka vägen heller utan omvägar så in i helvete (sry). När vi var vid bräntis/ersboda så hade jag rätt ont i benen och då hade vi ca en timme kvar. Jaa ni kanske förstår? men om ni inte gör det, prova inte!
Sedan när vi var lite lost på vart vi var frågade vi en tant som cyklade förbi:
Jag: Ursäkta, Vart är vi?
tanten: Ni är där!
Johanna: Nej men seriöst vi vet inte vart vi är
Osså cyklade hon bara iväg.. TACK!
Aja ska hoppa isäng nu innan jag svimmar... Det blir ett senare inlägg i morron pga att jag kommer måsta skynda mig tillbaka till skolan efter stallet i morron. För vi har öppethus halv sju *suck* ... 

Pusss. 

och jag som trodde du var vältränad ;)




Kom ihåg mig?