Wayne´s

Japp, det blev fika på Waynes och det var riktigt mys! Vi satt där några timmar och pratade om allt från himmel till jord och fikade massa gott, såklart! Synd nog så stängde det redan vid tio så vi tog 22.30 bussen hem igen. Men som sagt, riktigt trevligt!

Här är några bilder som jag har tattat från Sara!

Jag och Hanna B
( hatar första bokstaven i efternamnet, men jag måste ju skriva de, nu när jag ofta är med båda och det blir ju förvirrande annars!) Det handlar om att bjuda på sig själv, eller något..


Chilatte och tryffeltårta (tror jag de hette) tog jag , inte illa!


Hanna B, Hanna H och jag i en udda vit jacka!


Nu blir det sängen för mig
/Elin♥

sv: hehe aaa iblan så :P

Nu åker jag till Blekinge över julen och jag ville bara önska dig en riktigt god jul! :D

SV: Okej :) Vill du vara så gullig & kanske rösta på mig här..? ::) Skulle bli superglad! Jag är nr 8, näst längst ner... Tack! ♥



http://fattuush.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-ar-1.html#comment

åh, nu vart man sugen på kaka!




Kom ihåg mig?