Vinnaren är...

Sabina. Gratttis till diiig:D
Qb

ja ok.

åååh vad roligt tack så mycket!! :D

jo men det är bra :)



grattist ill henne!

Svar: Bitchigt?

sv: hehe härligt att höra, jotack de är bara bra med mig :)

Qb

godmorgon, hoppas att du sovit gott!

Hello sweetie :)



Hoppas att du mår bra idag. Helgen börjar närma sig vilket alltid känns lika bra!



Ska du göra något spec idag?



Kram

jo verkligen ;>

18? ja är 19 :)

kul =)

tjao, allt bra med dig såhär i kylan ? :)



KYSS (K'

sv; heheh okej toppen (Y) det är bara bra :) Vad gör du då? :D

sv: Justus heter han, en fd travare som jag har på foder. håller på att utbilda honom just nu mest i dressyren men när galoppen sitter lite bättre hoppas jag kunna börja hoppa honom lite med. personligare häst får man leta efter ;D hihi!

ha en bra kväll!

hihi!:D allt bra med dig?:)

sv: jodå, bara bra !:)

sjdå ?(A)

Svar: Alltså jag menar inte att jag vill bli ihop med honom utan att jag menar mer så att vi kan bli bra vänner :)

sv: vad bra de :)

KRAMAR EMELIE, DIN LÄSARE !

joodå :D sj? :)

Haha javisst! Din pålle då? Vad är det för filur? :D




Kom ihåg mig?