Vaccienerad!

(google bild..)


Detta är förmodligen sista dagen jag pluggar! Nej det är det ju inte alls.. Måste skriva klart bilduppgiften i morgon, men sedan!! Aja.. Resten av skoldagen har varit rätt slapp. Vi började med So på morgonen då vi har debatter. Sedan var det no och matte, blev inget matte utan bara no. sedan hade vi en liten rast innan hem kunskapen började, då blev det minsann tre rätters! jag och några andra fick efterrätt och det blev en chokladtårta med mörkchoklad och grejer. Sedan gjorde vi även en glutenfri kladdkaka, eller inte VI den gjorde jag själv, heh! Gott blev allt iallfall och jag var proppmätt när vårat studiepass började, musik. Spelade upp idag för resten av gruppen. Nästa vecka spelar vi ju upp i Aulan.. hjälp!

Jag är ju vaccinerad mot svininfluensan nu. Så man kanske kan säga att jag har den just nu?
Har sjukt ont i armen och jag tycker faktist att sprutan gjorde ont.. Vet inte om jag inbillar mig, eller jo jag tror att jag gör det. Men det känns som att jag är varmare än vanligt och att jag håller på att tappa känseln i handen och att jag har ont i nacken osv.. Vad har hänt med min vecka? Jag klagar ju bara och tycker synd om mig själv, gahh!

Men jag och Mio är glada tillsammans iallafall. Han gick jätte bra idag och har inget att klaga på! Eller jo det blir ju aldrig perfekt. skitsamma! Sedan stod jag och kliade han på halsen, vad gör ponnyn? Jo, han lägger HELA sitt huvud ( typ 50kilo ) på mitt huvud. Han somnade ju nästan där. Jag älskar Mio! snart två år, shit vad tiden går fort!
Qb

gör du då?

nu har jag gjort en nystart.

följ med mig på inmyshoe.devote.se



hope you like it! :)

z

Jag vågar inte ta sprutan ;O




Kom ihåg mig?