Torsdag.

Hej!
Sitter och försöker skriva klart min bilduppgift om Edvard Munch och en av hans målningar. Det är inte speciellt kul när jag har fått med allt man skulle skriva om, men det täcker ändå inte ens två sidor, vilket var ett minimum..Jobbigt!

Jag har haft biverkningar av vaccinet också.. kallsvettades och har jätte ont i huvudet i natt! Hade det inte varit för att vi hade NO-prov idag, så hade jag nog inte gått till skolan. Får se hur jag mår ni morgon. Men det är nog mest orken som gör att jag inte har lust att gå till skolan.

Vi har köpt en nya kamera idag! eller rättare sagt mina föräldrar. Den gammla krachade nämligen för ett tag sedan..Men den nya är bra!



z

Den ser bra ut (Y) Haha vadåra? Fick du feber efter? Vissa brukar få det

Qb

ne ingenting!

kan du inte? :o men gud va hemskt .. men du lär ju kunna ha riktigt guld, det är typ ingen allergisk mot :)<3

Oj har man skriftliga uppgifter i bild nu med? ;P

Jag är så trött så nu ska jag faktiskt gå o lägga mig :)

Hoppas du haft en bra torsdag!



KRAM

Oj har man skriftliga uppgifter i bild nu med? ;P

Jag är så trött så nu ska jag faktiskt gå o lägga mig :)

Hoppas du haft en bra torsdag!



KRAM

hörligt :D

Bra blogg :D




Kom ihåg mig?