Tisdag.

Sitter just nu och flippar runt på tvn, lyssnar på musik och läser om kärnkraftverk (eller vad det heter..).
Vi hade fys/gym på idrotten idag, jobbiigt!! Sedan hade vi våran sista engelska lektion det här året. Gjorde även klar min surrialistiska (stavning?..) bild klar, så då är bild lektionerna över. Det känns verkligen jäätte skönt att få börja om på ett nytt år. Det gäller även att satsa sedan sista terminen innan gymnasiet. Den här veckan blir nog rätt slapp. Imorgon blir det lussekatter osv innan vi spelar upp i aulan, shit jag kommer ju dö.. Sedan på torsdag ska vi åka och bowla med en till klass, kuul! Det var sjukt länge sedan jag bowlade och jag kommer förmodligen skämma ut mig haha! Vi har även trippelboll. Jag är inte med (hatar bollsporter), men jag kommer såklart heja!

Det är sjukt sämst att Desperate Housewives är slut för i år.. Men som tur är så kommer det ju tillbaka nästa år. 2010.. som alla andra år, detta SKA bli bästa någonsin.
Nej nu ska jag se om middagen är klar.

/Elin♥

Vad härligt! :)

Jag har jobbat hela helgen så den kunde varit bättre ;p



Gör du idag?

Jaha ja :)




Kom ihåg mig?