Söndag och tredje advent

Oj vad tiden går fort! Det är redan tredje advent och om mindre än två veckor är det jul, helt sjukt!
Jag låg och drog mig i sängen ganska länge idag. Upptäckte sedan snön på backen, yippiiee!
Har Kastat ut sängkläderna på vädring och mitt rum är dammsugat. Har plockat ihop och rensat bort massa saker. Det vart nästan lite för tomt! Men snart kommer jag lyckas lägga fram massa saker igen.. Hur som helst så ska jag snart äta, sedan tänkte jag mig ut på en promenad igen. Känns så jäääkla skönt att ha gjort bort allt skolarbete nu.

Har hoppträning ikväll också, justja! Höll på glömma det, men kul blir det iallfall.
Nej nu ska jag fortsätta lägga in lite nya låtar på Mp3.
Ha en bra söndag.

/Elin♥

RE: förstår det :)

jodå, är rätt trött faktiskt! Somnade inte förrän halv nio idag, men hur är det själv då? :)




Kom ihåg mig?