Onsdag.

Shiiit vad jag är tröött!, varför? Jag vet inte!
Har just ätit middag och tagit mig en varm dusch. Red med Emiley och Viktioria idag och jag kan säga att -12 grader är f*n inte att leka med! Tänk när det blir 20-25.. Lycko Emiley som åker till thailand i fem veckor! Jag kommer att hjälpa till lite med hennes hästar då dom åker. Men det blir inga problemas. Är ju ändå där och dessutom får jag ju låna och rida hästarna.

Jag gillar verkligen onsdagara (om man ska välja en skoldag) För det är Hk och studiepass hela eftermiddagen och innan det tre lektioner som just nu iallafall, inte är så jobbiga. Spelade ju upp på studiepasset, jag har musik. Jag var sjukt nervös måste jag erkänna, men jag tror vi alla var det. Vi är två stycken "band" som spelade 3-4 låtar var. Å jaa det var ändå rätt kul. Godis fick vi också, heh! inget godis på vardagara!!!! Från och med nästa åårr, jag lovar!..

/Elin♥



Kom ihåg mig?