Måndag.

Sitter och slår in lite julklappar medan jag känner lukten av glögg nerifrån. Men det känns inte så fint att gå ner och dricka lite eftersom att mamma bjuder våra nya hopptränare och andra människor på glöggen. Om ni undrar varför så kommer hon, vad jag har förstått, att bli grenledare nästa år. Aja skit samma! Det kommer iallafall blir ett bra tränings/tävling år 1010 verkar det som.

Dagen har varit slapp och skön. Vi började med att städa ur våra skåp innan vi såg på love actually i aulan med tre andra klasser i våran arbetslag.  Jag var även hos syven en stund och pratade henne om det här med gymnasium. TACK å lov att jag gjorde det. Någon sa nämligen att man bara fick söka 2 pogram, vilken inte stämde alls. Man får ju söka till 10 stycken. Det gjorde det ganska mycket lättare! Det blir nog att söka till NS och andra samhällspogram. Vet ju inte vad jag vill bli eller något, så det känns som ett bra val, vilket hon också tyckte.

Efter filmen så hade vi en halv lång lunch innan vi sedan skulle pyssla i en timma, haha. Blev inte så seriöst arbete men vad för väntade dom sig? For iallafall till stallet sedan och red Mio. Gick rätt bra. I morgon ska följer Hanna med och rida gerry. Blir awsome! Hon red på ridskola förut men valde sedan fotboll, hur kan man!?!?!?!? Så det är ju klar man saknar hästarna då, eller? haha! Vi slutar tydligen vid tio så vi får ju rida i ljuset, också ett plus! bara det inte blir värsta snöstormen eller något..

Det känns helt sjukt att vi får lov i morgon och även betygen. Att vi ska söka in till gymnasium och fylla sexton. Jaa tiden går fort. Snart slutar vi på grubbe, vi började ju nyss? Kommer faktiskt sakna det.

Nej nu har jag skrivit lite väl mycket.
/Elin♥

HejHej haru läst vad som hänt min blogg :P

JAG ÄR FETT TAGGAD!:D

sv: nä men asså jag tror nog det var fotbollsavslutning... eller aja haha shiet the same:p

haft en br adag:)?

svar:

jag sitter bara här vid datan :)

Qb

godmorgon!




Kom ihåg mig?