Julshow! :D

Hej ingen!
Är just nu galet trött efter en lång dag, och helg. Julshowerna gick bra och det var faktiskt jätte roligt. Vårat nummer ( ponyhopp gruppen ), körde en liten omhoppnings tävling mot varandra. Första showen så satsade jag hårt och Mio blev helt sjukt taggad! Första rundan var han rätt lugn men andra var helt tvärt om. När vi stod i starten så halv stegrade han flera gånger och stampade i backen. Sen innan start stegrade han nästan över. Jag var helt säker på att jag skulle ramla av eller att han skulle gå om kull. Men som tur var så satt jag kvar och vi fick en riv start. Gick även vidare den om gången. Sedan blev det en final och dom försökte jag hålla honom lugn och "skrek" att nu kör vi. Han ville verkligen inte stå stilla. Vi klarade även den rundan och "vann" :)

Andra showen tog jag det jätte lugnt. Försökte ta långa vägar och rida sakta, men Mio ville annat. Han visste ju vart han skulle så han försökte verkligen göra allt fortare. Min motståndares häst "gick på toa" innan start, vilket jag inte såg, så hon han inte riktigt före mig. Men jag valde ändå att skita i att hoppa mera. Det blev ändå gämnare med resen av tävlingen då. Gammgubben ska ju inte behöva hoppa hela dagen. 
Han fick ändå lite problem med hosta. Han "tål" inte att stå inne så mycket. Men det vart ändå mycket bättre idag gemfört med igår på genrepet, tur det! 

Som sagt, kul var det! Nu är jag i stortsätt död och och jag vet verkligen inte hur jag ska orka ta mig till skolan i morgon.. fyyyyyyyyyyyy!!!!

Förhoppningsvis kommer det en film sedan och kanske någon bild! :)

sv: ja, allt är bra :)!

KRAM

:)

Haha ;p



Allt bra med dig idag?

kan jag tänka mig :) vad ska du göra imorn då?

låter mys iaf:D

jopp :)

Qb

Haft en bra helg?

sv, jo de är bra, självdå?:)

vad bra :D

sv; jaa :D

Härligt!

De är bra med mig med :)

Gör du ikväll?



kram

hallå sweetie!



jag & min kompis har precis skaffat ny blogg (igen)

komentera gärna vårat senaste inlägg, vi kan ju knappast vara ensamma med våra åsikter? vi vill höra din! släng gärna in en komentar eller två och få lika många tillbaka :* puss påre

hallå sweetie!



jag & min kompis har precis skaffat ny blogg (igen)

komentera gärna vårat senaste inlägg, vi kan ju knappast vara ensamma med våra åsikter? vi vill höra din! släng gärna in en komentar eller två och få lika många tillbaka :* puss påre




Kom ihåg mig?