julklappar!



Gissa hur shopping sugen jag är just nu? Prestenkort på, Gina Tricot, hm, lindex, ur&penn och även cityC kort som man kan handla på dom flesta ställena! Fick även ett busskort med 40 resor. Men jag kommer ändå snåla med mammas periodskort då hon inte anväder det. Smart va?? Jag kommer åka till stan i morgon med Hanna (h) i morgon. Då kollar vi inte bara in i några affärer utan alla. Vet redan vad jag vill köpa för saker, men ja lär inte hitta allt som vanligt.. Måste även köpa något till bror min som fyller 9år på måndag.
Jag fick även lite behövande saker som en übeeerskön morronrock,vantar,underkläder,värmeskydd till håret osv!


/Elin♥


svar:

haha absolut :)



vad tycker du om min nya header? ♥

hihi härligt:D vad mycket bra saker du fick:)

SV: det är en blandras men annars är det en d-ponny =D




Kom ihåg mig?