Jag snodde listan av Kenza

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mio! (gjorde inte så mkt igår)

Vad gjorde du kl 08 imorse: soooooov

Vad gjorde du för 15 min sedan: klickade in på lite bloggar

Det sista du sa högt: Jag sjöng "Rah rah ah-ah-ah! Ro mah ro-mah-mah Gaga Ooh-la-la! Want your bad romance"

Det senaste någon sa till dig: Mamma: RING PAPPA! 

Vad har du druckit idag: Vatten

Vad var det senaste du åt: Tuggummi

Vad var det senaste du köpte: Julklappar, kan ju inte säga vad;p hah!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Grå

Vad är det för väder hos dig nu: ca -8 och möörkt. 

Godaste glassmaken: B&J´s  Chocolate fudge brownie

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja :)

Sover du tungt: vääldigt tungt!

Drömmer du mardrömmar: Mjaa

Trivs du med ditt jobb: Jag hoppas jag gör det i framtiden:)

Favoritklädsel: Legging, långt linne/tunika/kofta

Favoritlåt just nu: story of the year - Anthem of your dying day  

Vad ser du om du tittar till höger: min tv

Vad gör dig glad just nu: Oj massor. Att det snart är jul, Mio, alla vänner, min familj! osv..

Vad ska du göra härnäst: Hoppträning.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: hungrig och taggad för träning!

Favoritgodis: Choklad!!!!!!!!

Kläder just nu: legging och ett linne

Sommarplaner: redan? Det ska blir bästa sommar någonsin!?

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: har en gitarr men jag kan inte påstå att jag är bra

Morgon eller nattmänniska: Både och? ;p

Vad är viktigast för dig:
mina vänner och min familj, finns det något viktigare?

Är du kittlig: hah jaaa

Snarkar du: nej!

Stjärntecken: vattuman

Äckligaste insekten: Alla insekter är äckliga!

Längtar du mest efter just nu: JULAFTON och att bli 18.. ( två år kvar..)


till något annat Jag vill ha se ut som Ashley Tisdale gör på denna bild.
Speciellt håret och sminkningen osv!

tack:):)

n

svar:

hehe :) gör du?

sv: okej jag åt nyss :P

Klicka dig in på min blogg och skriv ett enkelt svarpå min fråga det är allt jag begär tack :)



fin blogg du har :)

allt bra med dig ? :)

SV: You're welcome! :)




Kom ihåg mig?