EN VECKA KVAR TILL JUL!

Idag har jag:
- vaknat och varit trött, som vanligt..
- åkt till stallet och tagit ut mio i nästan -20 grader!!
- nästan fryst ihjäl på den lilla promenaden från stallet till skolan.
- slappat på skolan i väntan på bussen
- åkt till bowling hallen och bowlat
- gjort tre strikar i rad, den ni!
- Vunnit en av omgångarna
- förlorat i ett bilspel.. 

- väntat på bussen tillbaka till skolan
- ätit jul lunch, goott!
- haft hål i två timmar och slappat ännu mer.
- Haft SO, debatt. Idag var det om dödshjälp
- Gått ner till stallet igen.
- mockat, gjort iordning mat osv
- ridit kanske 40 min i kylan. Gick bara bra! Men kallt vare..
- Åkt hem, duschat och ätit spaghetti och köttfärssås, mummsss
- Tagit fram och pyntat julgranen. Ätligen riktig julstäming!

Nu ska jag snart åkta till stallet för tredje gången idag och ta in Mio. Tur att pappa skjutsar!
Sedan ska jag lägga mig och läsa.Jag avslutar här och säger godnatt.
Tänkte be om ursäkt för det tråkiga inlägget idag. Men det ska inte behövas. jag gör ett bättre i morgon. Nu ska jag försöka inse att det bara är en vecka kvar tills jul. Ska bli så skönt, roligt, mysigt och jaa HÄRLIGT!
Hoppas att ni haft en bra torsdag.

/Elin♥

Åh va kallt det måste varit att rida i kylan..

Ja ;)

sv: ja visst :)

svar:

gör det då! tack :)!

qb

ne inte mkt :)

åh roligt att bowla!! :) va händer idag då?

sv: Allt bra med dig idag? :D

Sv: Tack så mycket :D hihi. Du får mycket gjort om dagarna :) bra där!

vad gör du nu då? :)




Kom ihåg mig?