1 December

Nu närmar sig julen med stormsteg och för första gången på några år känner jag verkligen mig sugen på jul med god mat och massa godis, träffa släkt och bara ha en super mysig dag. Julklappar är ju inte helt fel såklart, men nu är det faktiskt inte det jag längtar efter.
Jag missade såklart julkalenern. Låg kvar i sängen med huvudvärk i 45 minuter.. Men julkalendern är ju senare också. Men jag tror ärligt inte att det är så bra. Bukar inte se på det för det brukar inte vara så bra.. Inte gjort för min åldersgrupp heller, heh! Alltid kul att kolla något avsnitt i allafall.

Min önskelista är inte så lång. Kläder och smycken är verkligen inte helt fel. Skulle vilja byta ut mycket i min garderob. Men jag vill ändå inte önska mig kläder, för jag har så svårt att lämna tillbaka det om jag inte gillar dom. Såå Presentkort på H&M,Gina Tricot,MG osv. Sedan vill jag byta prenumeration från FRIDA till typ solo,veckorevyn eller någon annan tidning. Mio skulle behöva ett till schabrak och transporten skulle behöva snygga dekaler där det står Elin Magnusson,hehh!

Nej nu måste jag plugga.. höres senare!

jaa :) sjda?

hejhej !, gullig blogg :)!

Mja, det tycker jag allt. Inget står på den plattsen det gjorde innan. Så ja. det är skillnad.

Mycket bättre nu verkligen! =D

kramkram!

okejokej (:

ja ska plugga och mysa med kattungen ^^

s'

okej.. jag ska nog också plugga nu. lite körkortsteori, det behövs! :)

sv; jappjapp allt är bara bra :D själv? :)




Kom ihåg mig?