(-) 800 graaaadeeeeeer!

Hejigen. Det är kallt ute! nästan 800 minus grader! Näee, men det var -19 när jag for och nu är det -15.
Vad ska jag säga om kvällen då? Joo.. Vinter är jävulskt tråkig på sina sett. Det jag vill få fram är att alla isolerar sig i sina hus och blir tråkiga,sura och allmänt konstiga! Visst jag kanske är likadan själv och nu pratar jag heller inte om någon speciell person. Men när man är minderåring och det är vinter så är det inte så jääkla kul!!(!!!!!!!).

Hur som helst så åkte jag till Hanna H, på grubbe, och gick in där en stund. Sedan var det tänk att vi skulle fara ut och vara med andra, men vi fick total diss! Eller aah, jag tog det så.  Men ut for vi iallafall, inte skulle vi sura för det inte. Eller jag tror faktiskt att det var jag som blev sur. Whateveaaah! Vi tänkte gå någon typ av promenad men efter en bit sprang vi in i en butik för att få lite värme. Vad hände då? Jo affären stängde.. Då sprang nästan hela vägen hem i snö och is, duktigt.. Sedan kom vi tillbaka med stelfrusta ben och fötter. Jaa så det kan gå!  Hoppas det kan bli roligare på kvällarna snart! Jag vet inte ens vad jag ska göra på nyår och det känns som att det kommer sluta med att jag är hemma... gaaaaah!

Nej, nu är det dags för mig att sova! I morgon ska jag och Hanna till stan för att kolla på Erik och Calle, kanske kommer även Tove, who knows? Vi går nog även in på minst en butik också.

/Elin♥
qb

Haft en bra jul då? :)




Kom ihåg mig?