dåligt väder, igen..

Igår for jag ju till Mickis och sov där. På kvällen for vi ut en stund och träffade några av hennes kompisar. Senare gick jag och hon in igen och typ snackade lite oså.
När jag cyklade hem från Mickis idag så var det jätte varmt. Så innan jag for iväg till stallet så tog jag på mig ett par jeansshorts och en t-shirt.  I stallet så mockade jag oså, men helt plötsligt från ingenstans kom det världens regnskur. Jag sprang då ut till hagen med flip-flop och skulle sätta på Mio täcke. Skorna fastnade i lera och jag blev lika blöt som om jag skulle ha badat.. Dessutom så brände jag mig på brännesslor på mina tår, INTE KUL! Ringde då hem och undrade frågade om skjuts, tur nog kom mamma och hämtade mig iskall och blöt. Nu sitter jag här och lyssnar på musik på mtv och har just ätit lunch.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Jag kanske ska städa mitt rum lite. Jag vet att jag säger det hela tiden, det ända är att jag alltid lämnar framme använda kläder och saker. Så efter ett tag måste rummer verkligen städas, även fast att det inte är så jätte mycket så måste det ändå göras. Tro det eller ej mamma men jag vill ha ordning på mitt rum även fast att jag är lite seg på att plocka undan. Aja nog om det. Ikväll tror jag att jag ska vara med Emiley, men inget är bestämmt ännu.

kikar in och önskar en trevlig måndags eftermiddag =)



kramar http://designbyjessica.blogg.se

Sv: Göru då? :P

jo det är kanon här..händer idag då ?

SV; inte så mkt :)

härligt :D

Sv: oekj jag svarar på kommentarer :P

sv; låter inte sådär jättekul .. ;*

allt bra annars ?

P U S S E N O K R A M E N

SV:

aha okej x)<3

hejdär!

kika gärna in i min blogg och svara på min senaste fråga :)




Kom ihåg mig?