Torsdag

ligger just nu i soffan framför tvn. Det känns som en väldigt slapp och skön dag idag
Här är iallafall dagens planer. Har, som ni ser, hunnit med lite, (a)

  • gå till Mio en snabbis
  • äta lunch
  • SLAPPA
  • bya låtar på Mp3n
  • SLAPPA, kanske fortsätta läsa boken ( 14 år tillsalu)
  • äta middag
  • fara iväg till skogen och skritta med Mio i cirka en timma
  • Packa och sedan sova

I morgon ska jag faktiskt fara iväg till Mickels och hälsa på mormor & morfar. Stannar där en natt och kommer även vara lite i stallet med min.. moster? eller vad tusan hon blir, haha.. Camilla heter hon iallafall.
Blir kvar där till lördag kväll bara, det blir inte så mycket att packa, det är ju dessutom på landet så det blir väl mjukisbyxor och ridkläder i stortsätt. Camilla har ju en skit snygg häst, en 4årig hingst, welsh cob. Det kommer komma nån bild på honom.

Skriver ikväll.
L O V E U.

sv; är med min bästis linn ;*

RÖSTA PÅ MIG? läs mer på min blogg, K R A M E N

svar: är typ på väg att ladda upp bilder sj?

är allt bra med dig? (:

skönt att höra, här också tack :)

vad gör du? (:




Kom ihåg mig?