Torsdag

Hejsan hoppsan!
Torsdagar visade sig vara drygaste dagen på veckan.  Så här ser det ut.


Längst ner står det språkval.

Drygt va? massa långa raster och lektioner. Jag minns när man skulle börja sjuan då taggade man håltimmarna som tusan. Nu vill man bara pressa ihop scheman och sluta tidigare.  Jag är egentligen i A gruppen, men jag missade No lektionen i tisdags för att jag tog sprutan så då hoppade jag in i B gruppen istället för att bara sitta och göra ingenting.
På sjöjden pratade träslöjds läraren om vikingatiden osv i mina längsta 70 minuter någonsin! Fy tusan vad drygt det var!

Nog pratat om skolan. Idag ska det målas bommar inför inomhus SM på Hippo. Jag kände att jag inte skulle hinna dit eftersom att jag har Mio. Men jag tar med honom dit istället och rider medan mamma får måla bommar, snällt av mig va?  haha näe, men mamma är det!
Sedan så ringde dom från Mio möbler, min säng har äntligen kommit och ska hämtas på lördag!

Nu ska jag ta och packa ihop och fara till stallet.
Skriver sedan såklaart;*
/ Elin ♥ 

okej va bra:) samma här! vad gördu? kram

sv: uppsala :)

v: yes min dag har vart toppen! :D sj?:)

fin blogg du har <333

sv: jo minn dag har vart toppen:D sj?

det är väldigt bra med mig! :)

absolut! :)

några planeringar för idag?(: kram.

Hej fin blogg=)

Hänt idag?

härligt de! hehe många mio där..både hästen o sängen :P hihi

SV

hihi

okej ^^

allt är bara bra själv?:)



kram

det va ju bra :D

jag gör inte mycket..Kollar på tv..Va ska du göra i helgen då ?

sv: hihi japp xD, härligt att ni får ett färgat schema xD

sv: haha ojojo taaack! dts godnatt ;D

usch vilket drygt schema mina torsdagar är nog lika hemska! vi börjar 10 över 8a och slutar 20 i 4 sen riktigt dryga lektioner också!

hur är det med dig annars? :)



kram!

jäklar vilken lång dag. :O GOOD LUCK =)

sv; Vad bra :D

sv: Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

sv: jaa, allt är super! men skolan alltså.. njae, kan bara inte fatta att det börjat :(

sv: hehe okej, och sum 41 är också bra:) fast jag lyssnar inte på dom så mycket, metro station då?

sv: okej vad bra:D

Förlåt för sent svar :-) Finns dock en hel del uppdateringar i bloggen som du inte får missa! Bland annat mina egengjorda armband och en del nyinköp ;-)

De är sisådär. mår ganska dåligt just nu så har en bloggtorka för jag orkar inte sitta vid datorn.. hur är de med dig då?

hejsan! <3 förlåt för en kass uppdatering det blir alltid så när skolan precis börjat. svar : tack ;) du har börjat 8:an va? jag har börjat sjuan men det är lite förrvirande i början :)

kram

hahah okej!:)

HJorrå bara bra dudå?:D

Skola=P

Jag är med i veckans blogg, rösta gärna på nummer 8 på den här sidan; http://snyggeman.blogg.se/2009/august/veckan-blogg-final.html?_tmp=5aa7b88563f541002b1b966d8c40a755802ce044



Kram <3

snygg header ! =)

Kikar in här babe ;-)




Kom ihåg mig?