Torsdag

Om ni bara visste hur svårt jag hade att sova i natt. Jag ville lägga mig tidigt när jag ändå inte hade någon ork till att fara ut. Så jag hoppade isäng vid halv tio eller nått. Men kunde tusan i mig inte sova. jag vred & vände mig. Efter ett tag började jag fundera på varför jag inte kunde sova. Min gissning blev, för att jag är hungrig! Gick då och fika det lite, vid halv tolv eller nått. Men det hjälpte inte så jag slog på tv och försökte få mig trött. Såg slutet på massa pogram men när jag hade kollat på nått som var ungefär som CSI så blev jag trött efter ett tag. Skulle tro att jag somnade vid halv två-två. Det var verkligen inte kul, speciellt inte när klockan ringer klockan sju av att man måste upp till skolan.

På tal om den så var det inte så mycket att göra där. Vi fick lite block och pennor nya skåp. Vi planerade även morgondagen då vi ska ta hand om sjuorna. Efter att ha tryckt i sig spaghetti och köttfärssås så slutade vi. Kort dag alltså, jätte bra med mjukstart!

Träffade Johanna i stallet sedan där vid tolv. Vi for och red i kanske en timma.  hahaha justee, måste berätta en kul sak!
Vi for och red vid granhäcken ( tror jag att det heter) där det var två killar. En kille boxas i luften och den andra såg ut att leka star wars. Jag och Johanna är ju som vi är, så vi var verkligen tvugna att fråga vad dom höll på med. Tycker inte att vi fick något bra svar, typ vuxen lekar. det visade sig att dom var 28 & 30. Vi slutade aldrig riktigt skratta åt det där. Vuxna människor som beter sig som tio. hahaha, sjukt kul var det. Iallafall om man fick se med egna ögon.  Dessutom fortsatte dom med sina lekar när vi snackade med dom. Ena killen "boxarn" tittade inte ens, han blundade bara. haha!

Jaja, nu ska jag ut och springa, Skriver igen senare!
/ Elin

det är bra tack själv också? :)

okej:) jag ska snart städa, har du haft en bra dag?kram

ja ska bara ta hand om städningen och tvätten imorgon :P

HEJ, fin blogg du har!

& hoppas du får en fin kväll! KRAMAR♥

svar: allt är bara bra. själv? kramar

SV.

hehe okej^^

vsg

SV:

ingen aning själv?:)^^

SV: allt är bra självdå? (: ♥




Kom ihåg mig?