tacos-rockkrock-grubbe-sova!

Efter att ha ätit god mat med Johanna så gick vi ut till våra cyklar och funderade på vart vi skulle ta vägen. Johanna kom då på att rockkrock var ikväll, alltså massa musik på stan, så dit for vi vid halv åtta. Där träffade vi massa folk som vi sedan, vid elva, följde med till grubbe, där satt vi mest bara och tog det lugnt till senare.
Jag kom alltså rätt just hem, har hunnit borsta tänderna och svarat på lite kommentarer.
Nu ska jag visa massa bilder!

Vi cyklade till stan

inte så mkt folk

Världens bästa Johanna!!!

Johanna och Emil brottades, roligaste jag sett på länge!!

läskig bild!

Cyklade sedan till grouubbe

Vi bjuuuuuu´uu



Sedan blev det inga fler bilder. GODNATT!

tacos e gött! ;D

sv: jaa :) var så här i västervik där jag bor att vi hade en vecka längre, var bor du nånstans?

bra de

^^

fiin blogg! :)

Godmorgon!

jag har nyligen gått upp.

Sovit gott inatt?

jag mår jättebra :D

Sv: ^^

SV: samma :D

Söt blogg :)

Sv: Skönt det låter !

Jag har varit utomlands i en månad med släkten :)

haha oekj vilak fina bilder!:)

Jo jag mår bra!

händer idag då?

fina bilder

SV:

härligt ^^ okej =)

jätte fin blogg (: kolla gjärna in min (:

sv: hade du en härlig kväll? :)

tack ;) vad tycker du om min nya frisyr? <3

kram

Vilken bra blogg. Satt och läste den från början till slut. Den är grym !

om det är något du undrar,så är det bara att fråga:)



/ bbbaby.blogg.se

hehe okej:)ska snart börja städa! är du nöjd med helgen? ser roligt ut med sumobrottning:) kram

sv: tack för tipset :D:D:D åh tack :$$

Jag lyckas alltid vara med på dom finaste face bilderna ;)

skönt att höra, det är bra här också tack! :)

vad har du för dig? kram.

mys kväll :)!

svar; va bra :D det är super med mig ;) Haft en bra helg?

sv: haha ;P haha sånna där sumobrottnings grejer e sketa kul asså ;P man skrttar till man får ont i magen ;P

Sv : heheheheh :) whats up<3




Kom ihåg mig?