Sony Ericsson G502


( bild tagen från google )

Jag funderar på att köpa den här mobilen. Snygg, enkel och billig precis vad jag behöver!
Men vilken var snyggast av dom? Någon som har en eller har hört något om den, tell me? :)

tackar!

SV;:

härligt, idag har jag haft en bra dag !^^ elr ganska ialf x)

lady gaga - boys boys boys' är också bra ;D haha jag gillar gaga!

haha :) jag hade nog valt den svarta fast alla va jätte fina! :)

sv: Haha xD

öm jag kollade lite längre ned när du hade lagt in videon på din systor som fjortiis, och det började bli lite störande efter ett tag med de dära "mmN" eller hur man ska skriva det xD

Sv Elin: Okej! :) Bra det ^^.

Med mig är det bra! Själv då :)?

bara bra tack ;) själv?

Hoppas att du har haft en fin dag

kram från mig, http://esth.blogg.se

Great :D

Tycker föresten den är röda & svarta var snyggast ;)

åh, god natt sötnos :)

fin blogg:)

sv: tack detsamma :)

godnatt! :D

kram!!

Den röda tyckte jag bäst om!

fin blogg :)

tack så himla mycket

desamma :)

röda!

aw, godnatt! :) och detsamma :D puss

dom är sköna! :)

sv: godnatt på dig med :) <3

mm ja skulle också behöva en ny mobil :D hur är det annars?:)

nattinatti! oh den röda va snygg ;)

Godmorgon!

Sovit gott?

snygg den e men aldrig sett för :)

missade en kommentar! tack! och god morgon :D

jag hoppas detsamma för dig! :)

har du några speciella planer för resten av veckan? :)

kram.

hihi tack dessama!:)

Min kompis harden svarta dom är jättebra!:)

vilken av dom ska du köpa?:D

http://fridasjoblom.blogg.se/2009/august/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment

rösta gärna på mej :D jag är nummer 14 <3

<333

sv: gullig du är! då tar väl jag och säger godmiddag :)

tkr lugnt den röda, mycket roligare liksom :D

SV: ja



jag har en sån mobil svart ;D

SV_

yes!

tycker den röda, & den svarta. röd är iofs lite mer roligt än svart x) hehe ^^

SV:

tack detsamma !

KRAM

Sv: Ja! Lurviga och mjuka, haha!

AManda har den dr : D

sv; Ja, förutom att jag har sjukt mycket träningsverk haha själv? :D

tack detsamma! :)

ja det är jätte bra :) sj?

sv: jodå, det är väl bra :)

Har en röd och den är ju såklart snyggast ;) haha




Kom ihåg mig?