Söndag

Tog faktiskt sovmorgon idag, känndes riktigt skönt. Nu i veckan är det ju som att man måste kliva upp tidigt för att orka ta sig till skolan sedan. Asså fy vad sommaren har gått snabbt. Det har varit ett riktigt bra lov, men det känns ändå som att man inte har hunnit med det man vill.  Tur att det är jullov snart(a)
Efter lunch så for jag och mamma till stallet. Mio höll ju på att frysa ihjäl i detta regn, fast att han hade täck på sig. det var alltså bara att ta in honom och ge honom mat + ett nytt varmt täcke.  han står fortfarande inne. Fortsätter det att regna får han stå innen inatt också,  lillgubben! Nu börjar höstvädret verkligen komma.. saknar redan sommaren och värmen, tur att jag snart ska till Turkiet!
Mer än så har jag inte hunnit med idag
ikväll kanske Johanna kommer hit också. blir bara bra. Vädret är ju som sagt sämst och det går ju inte att göra så mycket. Men ifall hon kommer hit kanske vi bara kollar på en film eller något.

Internet på min dator funkar just nu bara lite då o då. Vilket gör att jag inte alltid har tillgång till dator heller.
bara så att ni vet. Sedan så kommer bilderna från helgen senare.
Ha det bäst så länge

/ Elin

sv; tackar!! detsamma =)

Hej!

det skulle vara jättesnällt om du kunde rösta på mig här; http://fridasjoblom.blogg.se/2009/august/utkast-har-kommer.html ! skriv en kommentar på min blogg när du gjort det, så får du en länkning! :)

kram!<3

sv; sådär, är lite småsjuk "/

göru då?

K R A M E N

Hejsan allt bra idag? :)

tack,desamma! haft en bra helg? kram

sv; detsamma :P

allt bra me dig gumman

sv: detsamma :)

Väldigt fin blogg! :)

sv: Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

sv; jodå sj? :P haha enligt mig har höstvädret börjat för ett bra tag sen :(

det är toppen me mig

sv: jo det är bra. sj? :)

vad göru gumman? D:

Sv: Man tackar :)

sv, ska snart åka upp till mina kusiner och titt apå deras ekorre ! :)

K R A M E N

detsamma :)

okej va bra,samma här! allt bra med dej? kram

sv: Lungt!:) Tack ^^

Allt bra med dig? :)

Tack va söt du är :) Detsamma :D

svar: tack detsamma! :)

FIN HEADER ! :D



allt bra ?

sv: tack detsamma du.

tack desamma!

puss

sv; Vad bra :D

Jo, det är bra med mig med :)

Fin blogg :D

SV:tacktack:)

Händer ikv?:)

tack dsm ! :D

Detsamma ! :)

jag har en ny tävling på G!

gå in på bloggen & var med (y)

du kan vinna en länkning (y)

kram ♥

tack detsamma =)

Hejsan, fin blogg :D<3...

kör en frågestund hos mig :)

fråga vad du vill :D

kram!

tack så mycket :D och detsamma sötnos!

Haft en bra dag?:)




Kom ihåg mig?