ridtur i skogen

Efter middagen for jag och mammsen till stallet, gjorde iordning Mio och for sedan till någon skog. Vet inte riktigt vart vi var. det blev typ ett " här ser det ut att vara bra underlag, ska vi stanna?". Där Mio står nu, på grubbe, finns det ju inte så mycket ridvägar. Därför blir det ofta att vi far till ställen som har bra underlag, eller hippo.
Hur som helst så var iallafall Mio pigg&glá.



Ojjråå!



Jahapp, det här var alla bilder från denna gång.

Imorron kliver jag upp halv åtta för att hinna med Mio innan jag sedan blir hämtad för att åka till Mickels.
Så vi hörs igen på lördag kväll eller söndag.
PUSS & KRAM!

/  Elin!

sv: okej! :)

SV:

härligt, det är bra med mig också!=)

svar; jodå (: haft en bra dag? ;p

sv; Ja jag villl tebax!

SV: hejsan, hoppas du får en fin kväll.

KRAMAR /malin♥

SV:

yes !

Hoppas du får en bra dag !^^

ville bara säga god morgon ! ^^

allt bra?

K R A M E N

Sv: Tack detsamma :D Snyggingponny förresten ;)

Sv: härligt, jora det e bara fint med mig :)

Härligt med skogstur. :)

fin häst! :)




Kom ihåg mig?