Pannband



Jag har förresten fått hem ett pannband till Mio.
Visst är det snyggt? Jag får ta kort på det när det sitter på honom sedan.
Klicka på bilden för att komma till sidan där jag har beställt det ifrån.

Nu ska jag se på Patrik 1,5. Ska inte sitta vid datorn något mer sedan.
I morgon ska jag till Norrbyskär så jag vet faktiskt inte riktigt när jag uppdaterar nästa gång, men det blir i morgon nån gång.

puss!

Fint! :D

SV:

yes sry<3:(<3

Sv: Vadåra? :)

Jag mår bara fint ;)

Sv : Men sånt ordnar sig alltid ;) allt bra med dig hihi? puss!

sv.okej trevligt :D

Förlåt för sent svar, har varit bortrest!

Vad gör dudå? :)

sv: det e bra :D tältar justnu hahahxD hur e de me dig?

Vad det än är så kommer du snart att må bra igen ska du se :)

sv; Inte allt för mycket, du? :)

okej har du inte sätt den än? :P tyckte du om den? :D kram

svar på kommentar: åh, jag med! sånna tankar är aldrig roliga..



på natten är det då alla "konstiga" tankar dyker upp, och nu har jag skrivit ett inlägg om dialekter. Det kanske låter tråkigt i många öron men det är faktiskt ganska intressant. Så läs gärna! Sen har jag en fråga, hur tycker du göteborska dialekten låter? Töntig, lite grövre, fin, ful? Svara gärna! :D

sv: kom precis hem, sj? :)

Kul :) Min kompis Anna har sovit över och det har vart kul. Allt bra idag?



Kram Saga

http://tmewii.blogg.se

hihi;)

SV:

hihi bra !:)

händer idag ?:)

sv : de är prima, själv ?:)

yes ye s :)

sv. ska snart äta mat själv `? :)

sv. hehe okej :)

allt e bra sj :D




Kom ihåg mig?