Onsdag.

Förlåt för en väldigt sen uppdatering. Men jag var bara tvungen att få hinna med det jag skulle innan jag sätter mig här.

  • Skola - På hemkunskapen gjorde vi pitabröd och köttfärssås. Musik/studiepass blev vi nya "band" och vi spelar ( jag och en till sjunger) nu Sheryl Crown - always on your side.   jätte fin låt!
  • Stallet- mockade, tog bort några stockar från hagen, red mio som gick jätte bra!
  • Åt middag
  • Pluggade matte - både för att jag typ redan ligger, låg efter, och för jag behöver vara lite före för att hinna med.
  • For ut och sprang.
  • duschade
  • räknade lite fler uppgifter i matte boken. 

Jag har hunnit med mycket idag och skulle nu vilja sova, och efter en lång dag är jag riktigt trött! Ska bara fika lite först, är rätt hungrig. Nått mer har jag nog inte att säga.. Skolfoto nästa vecka, jippi, mitt hår.. har haft uppsatt hår nu sedan jag klippte mig, vågar inte ens kolla själv. ( joo, såklart att jag har duschat och sett det) Skit samma den växer ut.

/ Elin ♥ 

sv: vart bor du? :D

Sv; Ja de är den väl :)

sv: okej jo förstår de de e samma här. men nu ska ja faktiskt sova god natt :)

härligt att få så mycket gjort :)

hihi:D

okej. :)

imorgon har jag och min pojkvän 10 månader så då blir det att träffa honom.

sen på fredag blir det skolan därefter palmfestivalen. :)

lördag kommer min pojkvän sen blir det palmfestivalen igen hih. :)

så himla söt header!

Du hann rätt mycket igår:)

ja, gårdagen var bra :) din då?

Hoppas du får en bra Torsdag

kram från mig, http://esth.blogg.se

sv: jag vaknade nyss :) vad gör du? :D

sv: säger tack så mycket! blir alltid så glad av sådant beröm :)

måste bara ta och tillägga då att din blogg är skön och jag följer den(A)

fin blogg :)

allt är kanon med mig, va gör du då?

jadå, allt finfint..lite förkyld än bara :P

allt bra med dig?

Nice blogg som satan! =)

sv: jajmen:D hur är det själv? :D

hej hej, allt bra med dej idag? kram




Kom ihåg mig?