Nolia mässan

Klev upp jätte tidigt imorse och cyklade i väg till stallet (som vanligt) red inte Mio så jätte länge idag, hade absolut ingen ork till det. Men det gör då inte honom något.
Skyndade mig sedan hem, duschade och gjorde mig iordning för Nolia mässan. Jag gick runt där med Johanna, det blev inte så länge, hur mycket fanns det egentligen att se? typ inget. Men jag köpte mig iallafall en t-shirt som tyvärr passar mig väldigt bra. For sedan hem till Johanna en lite stund och solade, men det blev inte så länge. Cyklade hem efter ett tag.
 

helt sant, "jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"

Jag vet inte riktigt ska i alla fall gå rocky hela veckan

vet inte =)

haha skön tröja (;

;)

sv: hejsan allt bra idag? :)

Rocky är hunden

sv: jo det är bara bra själv ? :)

Sbv: Härligt jora det e bara fint med mig _:)

Japp =)

Vad händer imorgon?

Sv: Hehe göru? :)




Kom ihåg mig?