Måndag

Kom just in efter att ha gått en liten promenad. Det blev inte så mycket på grund av värmen och orken. Men bättre än inget! Efter luch ska jag åka till stallet och rida med Johanna. Sedan kommer hovslagaren och ska sko om Mio. Det är inte förns klockan fem så det lär dröja innan jag kommer hem.

Angående "Månades blogg tävling" . följ reglerna! man får bara rösta en gång!
Den avslutas iallafall på Onsdag, så fortsätt att rösta

sv : okej, händer idag då ?D:

sv : okej vad mysigt, ska till doktorn sen skall jag ta en lång tur eftersom jag inte ridit på en hel helg... ! sjukt tomt! :D

vad fin blogg du har! :)

FRÅGESTUND på bloggen! FrÅGA NÅT :)

Sv: hehe jupps :P vad göru nu då? :P

Har skrivit ett inlägg om "I taket lyser stjärnorna/Cancer" i min blogg. Skulle betyda ifall du kunde läsa det och svara på frågan jag ställer i inlägget.



Kram :) /lovisarosen.blogg.se

Åh, vad roligt at rida. =)

fin blogg kolla gärna min!

okej vad bra!

Hejsan ! fin blogg.

Allt väl?

MÅNGA KRAMAR

Okej. Jag har varit på iittala outlet i Höganäs. Väldigt kul. Kolla in fynden på min blogg och säg vad du tycker om dem :D

vad gör dudå? =)

heyhur är det?:)

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?




Kom ihåg mig?