Måndag.

Hejsan hoppsan. Någon fler än jag och johanna som kollade på tv igår kväll. typ trean om jag inte minns fel. Där gick det iallafall massa konstiga filmer, typ "massmördarmamma" den kanske inte hette så men konstig var det iallafall. Alla visste att hon var en mördare men ändå fick hon gå fri. skum film iaf!

Jag och johanna klev upp vid nio och åt frukost. Hon tog sedan bussen hem medan jag for iväg till stallet.
Red Mio kanske en timma och det gick bara bra.

Nu har jag hunnit med att duscha, äta och plocka undan lite på mitt rum. Har tänkt fara till min farmor och farfar på rödäng en stund. Jag skulle hämta en tröja och bara umgås lite. Så jag sitter nu och funderar om jag ska cykla eller promenera dit. Det lutar mot att cykla, känner mig lite lat, haha! Har sån enorm träningsvärk i benen från hoppningen i lördags. Det var ju typ första gången jag ens galopperade på nästan två-tre månader. Aja hur som helst ska jag snart fara dit. Hoppas sedan på att pappa kan hämta mig efter jobbet.

Aja ha en fortsatt bra dag, Någon som har börjat skolan idag förresten?
jag börjar på torsdag..

/ Elin

nope inte jag

okej va gött, jag började idag:) haha pratar hon verkligen sådär? kram

Mli

Hej, vilken fin blogg du har! :)

Allt är bra med mig tack.

vad händer hos dig idag :)



puss

hihi va gulligt, desamma :)

sv; vet inta vad? jag minns inte vad jag skrev tidigare (a' HAHAH :D

K R A M E N

trevligt !

jag börjar på torsdag

sv: nej ingen aning :) ska nog åka hemmåt tror jag (A dd? :D

fin blogg du har :)

Lite segt svar, hehe men tack så mycket!

Haft en bra dag hittills? kram!

bra här, själv? :)

superduper:D gör dd?

sv: Jo tack :) Det är bara fint här med mig.

Hur är det med dig då? Hoppas att allt är fint.

sv: Tack desamma :D

haha jaha! trodde ditt schema såg ut så, l y x

isåfall ju :p

Hej sötnos,

förlåt att jag svara så sent.

Har haft ganska fullt upp idag.

Håller på att förlora läsare *ledsen*

så jag måste hålla bloggen uppdaterad.



Va kul :)



Puss på dig! :*

SV:

aa^^



nej jag börjar på torsdag =/




Kom ihåg mig?