internet är tillbaka!

Ja, nu är mitt internet tillbaka.
Jag klev upp vid sisådär halv nio imorse och skyndade mig iväg till stallet. Mio stod inne när jag kom dit eftersom att det är så varmt ute. Så jag lät han fortsätta stå och sova medan jag red Candy en stund. Han var seg som jag vet inte vad, förmodligen på grund av värmen. Det är super väder idag ( fast det är regn moln på väg hit nu..) , det blev alltså inte så lång tur med honom, men han var snäll idag iallafall!:)
Sedan for jag ut med Mio som var ganska mycket piggare, inte bryr han sig om hettande värme, han vart jätte glad över att få fara ut och röra på sig. Red inte han heller så länge eftersom att han har vilat så länge. Hoppade även av i slutet så att han skulle få röra sig lite fritt. 

Jag har kommit på en sak, nej det har jag egentligen inte. Men många skriver ju i sina bloggar att anledningen till att dom började blogga var för att det är en bra "dagbok" tills man blir äldre. Det blir ju såklart roligt att se tillbaka också!
Jag håller verkligen med. Fasen vad kul att se tillbaka på allt om några år.  Att jag skriver om vad jag gör i stallet med Mio och ibland andra hästar är ju typ också smart? För det första kan jag ( om jag glömmer) titta tillbaka när jag började sätta igång mio igen, när jag kunde börja rida ordentligt, kanske första dressyrtävlingen osv.  Sedan så kan man titta tillbaka på allt man gjort. Så att blogga är ju en smart grej! Det är dessutom roligt, när man får folk som läser =)

sv; varse :)

händer i helgen då?

Vilken fin blogg du har :) allt bra ?




Kom ihåg mig?