hade lite tråkigt

OM DIG:

Namn - Elin

Syskon - bror

Född - 18 feb. -94

Ögonfärg - typ blå/grön eller ngt

Längd - 158

Sko storlek - 35-36

Höger eller vänsterhänt - höger

Stjärntecken - vattuman

Hårfärg - brunt

Födelseort - umeå


DAGENS:

Låt -  touch of red - in flames

Saknad - en ny mobil!

Kläder - mjukisbyxor och svart t-shirt

Underkläder - bh o trosor?;o

Mat -  FIL OCH MÜSLI, mummss!

Köp - inget

Göra sen - soova

Godis - inget

Pinsammaste - inget


SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp? - hahaha nej!

Tycker du om godis? - MENJA!

Hur många gånger i veckan äter du godis? - typ jämt på lovet ?, annars typ 1/vecka

Äter du oftast nyttig mat? - det skulle man nog kunna säga.

Tycker du att du själv är söt/snygg? - näe

Ger du mycket komplimanger till andra? - jagvet inte, ?

Är du nöjd med ditt förnamn? - nej, det är skit tråkigt!

Du tycker att du själv är smart? - onej, den är en av mina tre önskningar, att bli smartare

Vad är det sämsta hos dig? - kan ju inte påstå att det inte finns ngt, men jag kmr inte på nått

Vad är det bästa hos dig? - amen åhh. PASS

Har du bra självförtroende? - det vill jag inte heller påstå

Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - kanske lite för mycket.

Du tycker om att vara med tjejer? - "näää"

Känner du dina grannar? -  eh ja typ?

Vad har du för färg på dina underkläder idag? - svarta

Har du några Björn Borg kalsonger? - nej

Hur många? -

Är du en Björn Borg-fjortis? -
hahaha vaaa, nej!

Gillar du skolan?  nej tyvärr

Har du någon gång skolkat?- ja

Spelar du något instrument? - nja, har en gitarr men jag kan inte spela(a)

Hur många sporter/aktiviteter har du hållit på med? - spelade fotboll, men det hatade jag från första början. fast att jag tydligen gjorde massa mål?;o sedan innebandy och ridning. Har förstås slutat med innebandy.

Har du några tatueringar? - nej, inte ännu:D

Hur många gånger om dagen tittar du dig i spegeln? -  borde jag räkna?

Tycker du om djur? - japp



BRUKAR DU...

... sova? - dum fråga! jaa!

... ta mediciner du inte borde ta? - nej

... röka? - nej

... snusa? - nej

... skada dig? - nej, lr inte med flit iaf

...klä dig i svart? - det händer

... lita på folk? - jadå

... skada dig med flit? - nej

... drömma mardrömmar- det händer tyvärr

... gå i kyrkan? - neej

... vilja dö? - Nej!


HAR DU...

... för många vänner? - men det går ju inte hur som helst!

... jelsemani? - åvafan är det?

... någon annan psykisk sjukdom? - ibland kan man ju undra..

... skadat någon? - inte med flit

... färgat håret? - ja

... några piercings? -  tål inte...

... några tatueringar? - har jag inte redan svarat på det?

... egen dator? - ja

... gjort bort dig rejält? - eh ja.



ÄR DU...

... snäll? - jaarå

... snygg? - nja

... söt? - näe

... kort? - inte alls!

... klantig? - ibland

... kär? - näe

Hahahah älskar såna där test :D:D

sv; tackar ! :)

händer imorgon?

samma här =)

härligt:) njae de är la sådär:/

ok :)

svar;bara bra ^^, händer idag då?

ja, vem tycker inte om godis egentligen hhaha? puss.

hihi godmorgon :) <3

okej! :D

Haha jaaa läs den.. ;) haha men jag man mår nt bra av den asså ;) hehe

40 tror jag =)

Tack :)

ah okejdå, handlade du något i stan? :)




Kom ihåg mig?