God natt!



Jag bjuder på två bilder stulen från Hanna. Bara allmänt konstiga, vi görde en lapplek, ni vet " panna mot arm " t ex.
Nu ska jag sova efter en låååång dag. Har varit ute med massa folk med en mage fullproppad med kakor och massa gott. Spelade dessutom basket. Klockan är nu halv ett och jag klev upp halv sju.

SOVA, NU, JA TACK! ;*

/ Elin ♥

sv : ah :)

gjort ikväll då?

hehehe okey:P söta bilder, låter som en rolig dag!:)

okej :p då får jag väl göra det :)

SV: okej, inte så mycke :)

Sv: allt är bra hära !

Själv då ?

Ser du framemot den kommande hösten ?

va bra då!:)

den är bra!;)

hahah dessaama!:)

Vad händer idag då?

Hahahah gulliga bilder<3

jaha, va kul :) kan tänka mig att boken är riktigt bra :) jodå, allt rullar på :) sj?

sv: jaa, men det är något med alla hemska böcker och filmer, dom som liksom är verklighets baserade på ett otäckt sett, jag älskar dem!



annars då, har du börjat skolan än :)?

:) allt bra med dej idag då? kram

Sv: okej :) Vad har du gjort i sommar då ?




Kom ihåg mig?