Fredag

Hejsan hoppsan, ätligen helg, haha som att det inte varit helg på länge!  Idag är jag på strålandehumör men vet inte riktigt varför. Vaknade helt enkelt på rätt sida idag.
Innan lunch ( på skolan) så fick vi i våran grupper, ta i mot grupper från sjuan. Vi hade då lekar. Våran lek var typ att man skulle stå på en stol och en annan sak och rymmas alla i gruppen, dom var 5-6 stycken i varje.
Efter lunch berättade våran grupp om regler i datasal och klassrum, rätt boring!

For till Mio sedan ( nu är dom vanliga rutinerna igång!) red honom i kanske 40 minuter eller nått. Mycket öka och minska skritten och lite i traven.

Världens bästa, oftast!♥, mamma fyller år idag. Grattis igen!! Det blir alltså tårta och allt var det innebär. Sedan kanske jag far ut eller bara är med Johanna, Jag vet inte ännu. Men jag vet att det inte blir mer uppdatering fören i kväll.

/ Elin

SV: okejokej.. götdu då? :D

sv: haha okej, haha.

ja men gud!

ta vilka bilder du vill :D

svar: jo jag läste det :)




Kom ihåg mig?