ett jätte värt inlägg

Dagen har varit varm och skön med mycket cyklande fram och tillbaka. Men kvällen blev lugn och nu ska jag ta och hoppa isäng. Om dagen blir som planerat i morgon, så ska jag och johanna(!) till Nolia i morron. Sedan kanske vi badar eller ngt, jag vet inte. Nu är förblir hon hemma, så nu ska vi försöka hinna med allt innan skolan börjar igen(..)
Ha det så jätte bra. P U S S !

Godmorgon...Hoppas att du får en skön söndag i värmen..skönt med cykling..

nej tack :)

nu är jag hemma! :)

bilder på bröllopet finns på min blogg!

Det är ju bra det =)

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

okej, planer för dagen då? =)

händer i veckan som kommer då?

tack så mycket! :D

Okey, va jobbigt :/

Kolla gärna in mina andra tävlingar,kanske något annat du är intresserad av :)




Kom ihåg mig?