besök i stallet

Klev som vanligt upp vid nio idag och for iväg till stallet. Lite senare kom min farfar min lilla kusin dit. 
Hon fick hjälpa till att borsta och pyssla lite med Mio. Sedan tog hon på sig hjälmen och fick rida. Så jag följde med henne och gick i kanske en kvart. På den stunden hade hon både lärt sig att stanna och styra själv. Att få honom att gå fram vart dock lite svårare med hennes små ben, men med lite smackningar och med hjälp av mig började Mio gå igen.
När hon sedan hade ridit klart så hoppade jag upp och red typ en kvart till så att han fick jobba lite.

Nu ska jag tillbringa några timmar i solen innan det blir middag i stallet med alla som har sina hästar där plus några fler.  Ha en jätte bra fredag!;*

Btw, ni har till ikväll att anmäla er till månadens blogg. Anmäl er i det tidigare inlägget!

Vad bra!!! ^^

vad är det värsta du vet med bloggvärlden?

svara gärna i min blogg



kram från mig, http://esth.blogg.se

Vad roligt med hästar, tyvärr är jag allergisk :( Men de är väldigt fina :)

Sv : Haha kärlekstrassel you know <3

Jo allt är great!:) Själv?:)

Hoppas att du har haft en skön sommar fredag i värmen som mig..

okej,planer för kvällen då? =)

Jo då ska ha koll

Det ska jag göra!:)puss




Kom ihåg mig?