Bara sjukt!




Helt galet snygg häst, steget ALLT. Tänk om man kunde rida så där bra? Även fast jag är hopptjej så skulle det vara grymt att kunna! asså shiiiiiiit! Man kan alltid drömma..

sv: jahopp vi får gråa trista scheman som vi själva får måla lite färger på xD rider du? e du bra? xD<3 ha en bra dag förresten! eller kväll ;D

haha men så härligt! :D

hästen är AWESOME!

tack så jättemkt! det är fint, tack. bra med dig? =)

haha ja de borde faktiskt finnas histroik på kommentarer;D jodå, allt finfint här! hur mår du?

sv. jadå :)

jo bara bra, med dig? =)

sv:jo tack det är bara bra med mig, sjdå? :)

åh. !! ja, om man red så.!!



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

sv: okej niice :D ja svarar bara på kommentarer... händer sen då?:)

min mamma har varit tävligsryttare:) hehe, okej va bra! samam här.) gördu? kram

Så vackert! :)

häeligt!:) det är bra med mig:D

ja, eller asså Emma tyckte att det var det :(

sv: härligt! :D

Jag gillar din blogg. Tänkte fråga om det går bra om vi båda lägger till varandra på bloglovin? :)



Kram!




Kom ihåg mig?