Bageriets bästa.



Har ni smakat dom här? Just nu har vi både "Bärdröm" och "Havre & Himmelrike" hemma.
Av dom två är min favorit "Havre & Himmelrike" min favorit, med mörkchoklad och russin.
Men båta två är jätte goda och jag måste inom kort smaka dom andra sorterna också!
Har ni smakat nån? Vilken var eran favorit?

Förlåt förresten för dålig uppdatering. Min bärbara vill inte funka, eller alltså internet. Så därför har jag inte kunnat skriva. Men nu sitter jag vid en annan dator här hemma, men det är inte samma sak att sitta  vid en "ikke bärbar" Det är mycke drygare.
Jag klev iallafall upp nio imorse och for till stallet. Började med att rida candy, som förövrigt var jätte duktig idag, inget bråk alls! Sedan så borstade jag Mio och mockade. Innan jag sedan skulle fara hem, så var det ända som var kvar att låsa allt i stallet.  Men klantiga jag hade lagt ett av låsen på något ställe, men vart?... fytusan vad klatig jag är.. ibland orkar jag bara inte med mig själv! Ni vet, jag tappade ju bort mobilen på skolavslutningen, och sedan så lämnade jag ju min väska, med börs och kamera, i en lekpark för ett tag sedan. Det hade jag inte berättat va? Tur nog hittade en kille den och jag fick som tur var tillbaka den.
Nog om det, jag är glömsk och jag vet inte hur jag ska kunna lära mig att inta vara det..

Ha det bäst!
/ Elin

SV:

okej //<3

tråkar<3 hehe

SV.

hihi aa<33

hihi jaa dom e goda :D <3

Ha en bra kväll!




Kom ihåg mig?