ångestångestångest


det här var FÖRE jag klippte mig.

(lite konstig bild, men det är längden jag ville visa..)
tänk det håret fast typ 20cm kortare, ÅNGEST, PANIK.. HELVETE!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Elin! Fgör som ja sa ;)



Sv; Näe de var ju inte de ;)

Hejsan, skulle bli jätteglad om du ville rösta 3 gånger på mig här: http://designbyjessica.blogg.se/category/veckansblogg.html

Jag är nr 10



Tack i förhand

Tack för din röst!

Allt bra med dig ?

så fiiint hår du har ^^ <3 ha en super fin dag också!

kramis

tack tack. :)

Tack desamma. :)

Mli

Sv; Okej, kul! :) städa.... :/

Min bror fyller år idag så vi ska snart har gäster och jag ska strax göra mig iordning. självdå?

Mli

Sv; Aa.. hur är det med dig då?

OKeej!! har så roligt. :)

Sv Elin: Yes;). Vad fint hår du har!

Mli

Sv; okej så bra! :) Ja allt är okej med mig! :)

heh etänk mitt hår 20 cm kortare, PAAAANIIIIIK:o skulle dö eftersom jag sparat mitt hår så länge och varit försiktig hela sommaren för att inte slita det.

ditt hår är fint:)

Jotack!

Allt är bra med mig.

Vad gör du då?

är allt bra med dig? (:

Mia

Fan vad snyggt hår!

klipp det inte kortare ;O fint som det är nu:)

Mli

Sv; jadå! :) Vad ska du göra imorgon då?

fin blogg :D

måste bara säga att ditt hår är sjukt snyggt elin!




Kom ihåg mig?