Allt var så enkelt.



Jag hittade två kartonger med grejor. En med smycken och lite annat. Sedan en med massa födelsedagskort. Så hittade jag den här, hah! Hittade även två stycken som började spela happy birthday. Korten var från att jag föddes och till sex år.
I den andra kartongen hittade jag en.. jag tror att det var en björn som man kunde stoppa pengar i. den snurrade och spelade. Man blev nästan tårögd, tänk hur lätt allt var när man var liten...

SV:

tråkar själv?:)

okej jag har storhandlat och fått nytt handfat på toan :P sen har ja fått hemtelefon idag med

häärliigt :)

hahaha gud vilket gulligt kort! :D

SV; okej, samma här! :)

händer ikväll då?



K R A M E N O P U S S E N

hihi, japp! ;d

SV; händer ikväll då? :)

okej,tack för din röst!= )



Några planer för dagen då? =)

Goddag :) Vad gör du idag?



Kram Saga

http://tmewii.blogg.se

sv; Okej :D

sv: haha ja, vi tältade i min trädgård haha xD det var helt oplanerat vi bara fick för oss att göra de x)

det är bra med mig btw:)



och ja, visst var allt så lätt när man va mindre! man hade aldrig problem och bekymmer:P




Kom ihåg mig?