VALBORG

Äntligen helg!
Helt vanlig dag på skolan + fint väder.
Efter skolan tog jag cykeln och åkte till stallet. For ut barbacka och red ca 40 min. Vi galopperade upp för en backe och först halv segade han, men när han fick sporren i magen ( tryckte inte lika hårt som det lät!) så sprang han riktigt fort upp för backen men svansen upp i luften och tyckte att det var jätte roligt. Aja nog om detta har inte riktigt tid. I kväll så ska jag först åka till Johanna och äta middag. Amanda fyller dessutom år idag, 16 år!, Så henne ska vi gratta också. Efter maten så vet jag inte riktigt hur det blir. Men vi ska träffa massa kompisar och kanske hitta någon brasa eller nått. Det blir nog suuuper! Nu ska jag forstätta göra mig iordning. 

Justja, När jag kom hem låg det en film på min säng. Twilight! tack pappa;*
Ha en bra kväll, och ta det lungt!.. Jag skriver kanske ikväll,
beroende på när jag kommer hem eller om jag kommer hem.

Pusss.
  




Kom ihåg mig?