6 april.

Tjosan trosan!.
Måndag idag, var som vanligt inte kul. Lång dag och första dagen på veckan. Men nu är det ju så att vi går ju bara tre dagar sedan är det påsklov! Taggat värree!

Sedan spelade tjejerna i våran klass fotboll idag. Så vi andra var såklart där och hejade!

 
Om ni undrar så ståre 8b..               Alex hade brytit armen i helgen. syyyyyynd!

Dom vann iaf första matchen och förlorade andra..

Efter skolan blev det snabbt hem och sedan vidare till stallet. Det går ju som sagt var inte att rida hemma pga det dåliga underlaget, då det blir mycket hippo nu ett tag.. Hur som helst så kom pappa sedan och hämtade mig och Mio sedan åkte vi dit. När vi var klara så var mamma och tränade så hon kunde inte hämta mig fören typ en timme senare. Men då träffade jag My och Sanna, så jag satt med dom ett tag tills jag sedan kunde åka hem.
 Mio, min Mio;*

Nu ska jag hoppa isäng, skickade just i väg deckaren till min lärare också. Allt tar sin lilla tid!
Ha en bra vecka!

Pusss.



Kom ihåg mig?