Slapp dag.

Shit vilken slapp dag det har varit för mig idag alltså. Jag vaknade vid halv elva, tittade ut genom fönstret och blev genast pigg av att se att det var jätte fint väder!. Så jag gick ner och åt lite frukost sedan gick jag ut och la mig i en solstol. Där låg jag kvar tills halv ett då jag blev hungrig och gjorde lite mat. Sedan tog det inte lång tid innan jag gich ut igen och låg kvar till typ halv fyra eller något sånt. Helt galet skönt men nu är man typ jätte trött av solen. Men lite färg har jag nog allt fått.

Ikväll är det ju som vanligt hoppträning. Men den är flyttad till mellan 19-20 istället för 20-21. Det var tydligen inte inte så många som ska träna den här gången heller. Mio har fått ta det ganska lungt i veckan. Har inte riktigt kunna åka in till hippo och underlaget hemma är inte det bästa ännu.  Men fortsätter vädret så här så blir det nog bra snart, hoppas jag :).
mamma och pappa har varit och hämtat hö medan jag har legat hemma. Så nu finns det då så att det räcker tills i sommar då han bara får gräs.

Ha det bra, och ta inte livet av er för att det är skola i morron.. tror nästan att jag skjälv vill det. Näe snart äre lov. jag taggar till tuuuusen. Aja.

Pusss.




Kom ihåg mig?