grillning på G, första gången i år!

Hejpåer. Kom ganska just hem från stan. Köpte mig ett par skor! Idag var det heeelt sjukt bra väder. 35 i solen och typ. Var ju där med Johanna och Amanda, värdels bästa tjejer! Riktigt kul, även fast att det var slitet från igår.
Går kvällen var konstig. Jag och Johanna for ut och träffade några på grubbe sedan var vi där och ah kallt och konstigt är allt. Inte särskilt kul.  I morse försov vi oss till typ tio så jag han så klart inte till stallet. Så jag måste fara efter maten *suck*. Men vi ska grilla för första gången i år.
Aja måste skynda mig lite. Här är bilder från fredagen.

                            
                    Jag och Johanna vet att vi är fina!
  Osså lite bilder från idag.
                      
Skorna är från skopunkten, 199kr
Nu ska jag skynda mig att äta och åka tillstallet så att jag kanske hinner med nått annat i kväll!

Pusss

Svar: Så bra :) Jadå, här är humöret på toppen :D Vad händer ikväll då?

VA fan elin! Ta bort bilden då jag och amanda är med! NUUUUUU!!!!




Kom ihåg mig?