bilder!

Har just ätit middag och tagit mig en lååång dusch. Nu sitter håret och droppar och jag funderar på att fråga Johanna om vi inte ska ta och dra oss ut. Idag hade jag ett hål som var i nästan tre timmar.. Halva klassen hade nämnligen ingen HK idag och den är ju i dubbel timme. Så då låg vi ute på fotbollsplanen ist. Och jaa det här var typ ungefär det vi höll på med, hahah





Efter skolan så for jag ut och red med Johanna. Fint väder och pigga hästar, underbart! Vi knäppte även då lite kort och även när vi cyklade hem ;p


Jag och mio till vänster och Johanna och lilla Jerry på andra.



Johanna orkade inte riktigt ta sig upp för backen..
haha vi är sjuka ibland!
Nu ska jag ringa Johannichh. Haree bäst, och i morrron då är det valborg. taggaa

Pusss.

Sv; Hahah, tack, eller nåt. Alla andra har bara tyckt att jag har varit konstig när jag sagt att jsg gillar johan palm. Alla i bloggvärlden altså. Men han är artist, jag gillar vem jag vill!





Robin är ögongoooodis <333

sv; Men menar du!" :P




Kom ihåg mig?