födelsedag

   


Gissa vad jag upptäckte i morse? en helt vanlig måndag, Jo, ni vet Robin Bengtsson som var med i Idol 2008? Han fyller 19 idag. Jag var ju helt gaaaalen i honom under tiden i idol, Jag kommer aldrig glömma hur jag låg och grät i sängen när han åkte ut som trea. Nu kan jag inte förstå att jag verkligen var så galen i honom.. jag tycker såklart forfarade att han är sjuukt snygg osv. Men den tiden var sjuk. Dessutom, 28 December (glömmer inte) Kom han till Umeå och sjöng. For dit med Ida och jag var inte liite taggad på att se honom. Jag skakade! Men det värsta var att han var ännu snyggare i verkligheten. Som sagt helt sjuukt!

Dagen idag började med att jag for till skolan. Vi började 8.40 och då skulle vi planera inför temaveckan, vecka 20. Det slutade klockan 9.20 och då hade vi dubbel timme i slöjd. Men idag var det så att vi hade halv dag, och dom som hade träslöjd hade sin lektion inställ för att läraren var sjuk. Så vi syslöjdare fick sluta lite tidigare. Halv elva tror jag att jag började promenera hemåt. Efter att jag sedan hade ätit lite lunch så for jag till stallet och var där ett tag. Allt tog sin lilla tid och jag valde att sega nu när jag ändå hade hela dagen på mig. Nu är hela kvällen kvar och ja jag ska försöka räka lite matte. Sedan ska jag bara ta det lungt framför tvn eller nått. Det är ju tonårsliv i kväll och det ska jag såklart se på.
Nu ska jag äta lite middag. Hoppas att ni får en bra vecka.

Pusss.

Svar: Ja okej, varit i skolan och så bara :)

Åh, Robin bengtsson! lovehim, jag vart också arg när han åka ut. men vi hade gästr så jag kunde ju inte göra som jag gfjorde när joahn åkte, försöra lite saker och gråta i mer än 1 timme, jag fick behärska mej. Jag är (och är) ett galet Johan Palm fan. Det som jag tycker är skandal är att jag inte köpt hans singel än. Emma-Lee är ju en sån fruktansvärt bra låt. Men jag ska.

kram igen!




Kom ihåg mig?